Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100728 - Mjölby today!

Tid; 11:46
Temperatur ute: 23+

Hellu Hellu!
Har ni sovit gott? själv så har man sovit som en stock. Har precis ätit jordgubbar med mjölk, och det smakde mumma. Idag verkar det bli lite sämre väder, visst det är 23 grader men det ska tydligen bli regn senare. SUCK! vill ha sol och 28 grader som det är i Barcrlona, sitter nämligen o kollar på Fridrott och de ska precis hur varmt det var där. Hur kan man orka springa i sån hetta? fuskit och i ryssland är det 36 grader! vill med ha! aja i efter middag nån gång så ska jag hänga med baby hem till sig, mjölby. Har inte vart där på en månad"

♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m

hihi okej :D

Lägg till mig på msn igen, så fixar vi det direkt :)

[email protected]



Kramis!

2010-07-28 | 13:36:36 | http://akolan90.blogg.se/
nadia

sjukt fin blogg!

Är allt bra med dig? :)

kolla gärna in min blogg :)

ha en bra dag!

2010-07-29 | 21:33:01 | http://nadiaabenamer.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?