Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100726 -



Hejsvej!
Hur har eran dag varit? min dag har vart okej, den kunde ha vart bättre om solen sken. Men nu tycker jag faktiskt att det har spruckit upp, kanske blir solsken imorgon? jag ber till gud att det blir det!!! nån dag med solsken är jag väl värd på min semester? idag så har vi ialalfall tagit cykeln ner till stan bara för att fördriva dagen lite. Jag köpte ett par snygga jeans till kim på New Yoruker och jag ett par jeans på lindex! :) snyggt snyggt. Nu håller Kim på att försöka hitta någon bra film vi kan kolla på. Hoppas han hittr någon :)


anna

I did that ;) hell yeah ;)

2010-07-26 | 20:08:17 | http://thellizia.devote.se/
anna

Iiihhh ;D tack honiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii <3 du määää!!

2010-07-26 | 21:21:23 | http://thellizia.devote.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?