Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100724 - Höstkväll?

Tid: 21:37
Temperatur ute: 10+ regn


Godkvälll!
Nu har jag och Kim äntligen kommit hem ifrån staden. Vi drog trots allt till staden tidigare idag och det var ju bra annars så skulle jag inte ha hittat en min blåa kofta och den randiga trekvarts tröjan från Vero Moda. Denna dag kändes det så rätt att spendera inomhus för om man tittar ut så kan man tro att vi är i mitten av oktober, 10 grader, mörkt, och regn! KALLT!
vart tog den sköna sommaren vägen? Aja filmen vi såg var iallafall jätte bra, knight and Day hette filmen vi såg, verkligen en bra film både action, romantik och humor ihela filmen Cemeron Daiz spelade så bra! :) jag rekomederar! :D nu blir det nog att bara vara hemma och ta det lungt sen sängen!

Lite bilder ifrån dagen :`)







Nadja

Svar: Visst är den! :D

2010-07-24 | 22:40:13 | http://nadjabrodin.bloggplatsen.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?