Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100724 - Grått o trist!


-Hejsvej!
Sitter i vardagsrummet och kollar på någon tråkig fotboll som Kim & pappa kollar på. Sverige förlora! så tråkigt för tjejerna i det svenska laget. Just nu vet jag och kim inte vad vi ska hitta på tills halv sex. Då vi ska åka ner till stan. Vi ska ju se på bio ikväll. Det finns typ inget att göra när regnar ute, ge hit solen igen! hehe har inget mer att komma hit, detta inlägg kanske inte vart så roligt att läsa men men....

kommer ett bättre inlägg senare med enbart bilder ifrån Gbg+Lidköpings resan!


Netty♥

sv' för att koderna låg helt fel, men har rättat till dem nu :)

2010-07-24 | 14:50:33 | http://www.nettys.se
Mli - Vinn Body Splash hos mig :)

bra med mig :) sj?

2010-07-24 | 20:05:31 | http://itsyouandme.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?