Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100717 - Trött!

Tid: 19:12
Temperatur ute: 24+ molnigt!

- Hellu!
Äntligen är denna arbetsdag över.. Har jobbat precis hela dagen. Började jobba 10 till tio i sex egentligen skulle jag ha slutat sex men jag fick sluta några minuter tidigare idag eftersom det var så lungt på jobbet idag. Många var inte så sugna på mc mat idag. Hoppas att det blir lite mer och göra imorgon och imorgon är min sista dag sen 3 veckor ledigt! underbart! Hoppas att det blir fint väder bara eftersom man dra till Göteborg på måndag med min baby, mamma & pappa. På tal om det så måste jag nog skriva en lapp det jag ska ha med mig. Vi kommer ju trots allt vara borta ganska länge eftersom vi pratade om att dra till Västervik också. mysigt!



- En bild ifrån förra året på liseberg!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?