Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100716 - Landet

Tid: 21:53
Temperatur ute: +23

- Godkväll!
Nu har man precis kommit innaför dörren. Har nämligen vart ute på landet hela kvällen. Bror min frågade mig om jag ville hänga med han och Anna ut till landet eftersom mamma och pappa var där och först så tvekade jag och eftersom jag var ensam hemma då så tänkte jag att jag skulle hänga med ut. Skulle bli så ensamt annars. Räcker med att man sover själv i hela huset inatt så jag beslöt mig att dra ut. När vi kom dit så var min kusin Tina där, Faster, hennes karl, Miranda, Kevin & Mirandas kompis. Så har jag har haft en jätte trevlig kväll dock så saknade man sin älskling som jag tror också har det bra ute i sjön i Jönköping :) på tal om vatten enligt termometern i vattnet så stog det på 25 grader!!! det är inte riktigt klokt!

Snart så ska jag fixa mig införs sängen, vissa jobbar :( men jobbar bara imorgon och på söndag sen 3 veckors ledighet!

Här kommer det bilder ifrån kvällen:
















Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?