Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100708 - Gud så trött man kan va

Tid: 21:04
Temperatur ute:  24+


Hej!
Hoppas ni har haft en bra dag själv så är det bara bra förutom att man är extremt trött. Tror det har göra med att jag har jobbat till 18.00 idag och kom inte hem förens sju eftersom man gick en bit efter jobbet sen så åkte jag, kim & pappa till marinara för att hämta pizza,. både jag & kim tog en varsin kebab pizza, gött det! nu gör man inte så mycket kollade lite på Göta kanal 1 på SF kanalen., var länge sedan man såg på den faktiskt.

Nu ska jag lägga in bilderna jag tog alldeles nyss :)







Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?