Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100130 - Jag kom inte sist :P

Kl: 22:29
Tempratur ute: -16 minus

Hej!
Nu är man hemkommen igen efter en trevlig kväll. Vi körde ju som sagt bowling jag, Matilda, Emma & Jakob & Björna. Först så käkade vi mat och tog ett glas i baren. Men vi fick vänta kanske 2 timmar på att vi skulle få köra. Men det gjorde inget vi satt och snackade och spelade lite biljard. Sen så berätta Matilda att hon och Jakob hade förlovat sig idag, i am happy for them! :) sen vart det äntligen våran tur att spela bowling jag spelade mot Matilda & Jakob. Jakob vann sen jag & sist men inte mins Matilda :p en riktig kul kväll! vad har ni gjort ikväll?





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?