Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100101 - UpDaTeRiNg


14:42
Hej och god fortsättning!
Måste först säga att det är så himla ovant att skriva 10 nu istället för 09 Men det lär ju bli en vana. Idag har jag bara kollat på tv, Idol - Magiska ögonblicken, trevligt!! jag hoppas Jhide, och idoljuryn komma vara det samma i höst. För vilka är bättre än dom? nobody. Usch så trött jag är. Blir nog att lägga sig o soffan snart och kolla på "smekmånaden" som visas på tv4. RIP BRITTANY! gillar den filmen, den är så rolig.  Föresten så blir min blogg 2 år idag! :) haha


Hade ni det roligt igår/inatt? berätta gärna vad ni gjorde! :)
nu skall jag gå, uppdatera mera sen!


Fanny

Grattis till din blogg! :)

Jag firade med nyår med några polare i Gullbranna, askul hade vi!

2010-01-01 | 17:25:38 | http://komigenfanny.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?