Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101225 - Natt på musset

Tid: 23:28
Temperatur ute: -7

Godkväll!
Nu har man glott lite på natt på musset som visdes på tv4. Den är faktiskt bra och rolig. Tänk er själv hur coolt det skulle vara om en helt museum började leva? det skulle jag vilja uppleva. Men sånt händer ju bara i fantasin.
Annars ikväll så har Johan & Anna vart här, och även min syster och Sofie. Vi åt julmaten från igår och sedan så kollade jag på när syster o Sofie körde Galen Panna. Detta har visst blivit populärt denna jul!

Nu  tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. För vi ska eventuellt dra till Väserås imorgon till min släktningar. Men det beror helt på vädret! smhi varnar ju! jag vill ju dit för jag vill träffa min mormor och morfar nya hund - En liten hundvalp som heter LADY! :)

NU: Sängen!





natta

sv: tack så mycket ! :) kram

2010-12-26 | 13:17:58 | http://naatta.blogg.se/
Josefine

sv: okej det lät härligt! jag fick också den parfymen :D

2010-12-26 | 13:34:56 | http://josefinek.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?