Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

10411 - Underbara skolsken!!!

Tid: 17:33
Temperatur ute: 11+


Hej!
Sitter och väntar på att min brorsa och hans sambo ska komma hit. Vi ska nämligen äta söndags middag och det blir lasagne och efter det så blir det att spela bingolotto med mamma. Jag fick suget förra helgen när jag och min pojkvän spelade. Men tyvärr så vann vi ingen vinst :/ bättre lycka ikväll kanske? föresten vilket underbart väder det är idag, jag bara njöt när jag gick ifrån vidablick efter jobbet. Fick lite ångest att jag inte fick göra nått ute i det vackra vädret. Men men, sånt är livet. JAg har iallafall tjänat pengar idag. Hoppas det blir fint väder på tisdag då är jag ledig :) wihhuu!


vart håller du hus? jag saknar dig!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?