Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100425 - Jävla bingolotto :(

Tid: 20:48
Temperartur ute: 8+


Hej på er!
har precis gått ifrån vardagsrummet efter att ha spelat treans bingo. fjärde veckan och jag inte vinner något :/ första bingon så var jag nära på att vinna 10 tusen andra gången en bil, och treans 25 tusen i present kort på fritidsresor, piss spel! men mamma vann en ny bingolott så jag antar att det blir att spela nästa helg också. Men jag tycker om ändo att spela bingolotto för det är så spännande på något sätt. Men man ska inte spela om man är en dålig förlorare ;) hehe

Vad ska man annars säga då? idag så har jag inte kunnat uppdatera något eftersom jag har jobbat. Nästa gång jag jobbar helg nästa gång så är det mitten av maj, eftersom vi åker till Turkiet om en vecka :D:D:D sol o bad  pina colada (A)

Föresten så har jag några riktigt bra låtar att rekomedera till er!

Miley Cyrus – When I Look At You
HOFFMAESTRO – Highway man
May Qwinten – Hate S3X - Radio Edit
Rihanna – Fire Bomb
Lady Gaga – So Happy I Could Die

Dikk Bluball

Bingolotto, det var en stund sedan man spelade.

2010-04-26 | 05:46:07 | http://dikkbluball.blogg.se/
SAMANTHA

SVAR Jag är där varje sommar , minst. Jag känner ganska många där eftersom jag gick i skola där i många år osv. :) har du varit i u.s.a ngn gång?

2010-04-26 | 19:00:20 | http://cforchanel.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?