Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091007


Hej!
Sorry för en kass uppdatering men min dag har inte vart den bästa. Dagen började med en rejäl huvudvärk som varade hela jäkla dagen. Så har typ inte orkat göra någonting. Tänkte promenera idag igen runt strömmen men det sket sig för att det blåste som fan, för mycket faktiskt. Ska förhoppningsvis gå imorgon om blåsten har lagt sig lite. Så idag har mest glott på film såg just klart på en film på den nya film kanalen - Linas kvälls bok" inte den bästa direkt. Har ni sätt den? vad tycker ni?

Men nu ska jag dra och kolla på idol som första om några minuter. Det är säsong start ikväll
Trevligt, vi hörs!
Puss!


☆Mikaela och lilla Aimee

Den gick käpprätt åt helvete...

2009-10-07 | 23:01:58 | http://thisismikaela.blogg.se/
Ellen

Tack!

Älskar Bonde söker fru. Det är så myysigt program :P Så Svenska på nått höger! (Missuppfatta mig inte), kram!

2009-10-08 | 19:41:34 | http://ellene.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?