Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091124

19:45
Hej på er!
Nu är jag här för att skriva ett par rader här tänkte jag. Sitter just nu och lyssnar på den vackra sångerskan Jessica Andersson - " you dont say you love me" en av de låtarna på hennes nya album. Rätt så bra låtar faktikst. Hon ska ju tydligen vara med i melodifestivalen next year. KUL! hoppas verkligen att SVERIGE röstar rätt nästa år!! Vi har ju legat så pinsamt dåligt nästan varje år nu. Pinsamt! är vi verkligen så himla dåliga? vi får se i maj hur det blir om vi ens kommer med till den stora tävligen? sånt som märks.

Såg precis på Andar Avenyn det är ju jul nu i serien. Snacka om att man längtar till julen. och det är ju jul om precis en månad. Förstår inte! the time goes so fast för på söndag är ju det ju redan första advent och det märks ju verkligen. Många som redan har satt upp ljustakar, julstjärnor och det tycker är lite för tidigt. Men jag hoppas verkligen att det bli en kall och vit jul i år. Förra året var väl inte någon snö? iallafall inte där jag bor. En sak är säkert jag längtar verkligen till julen, så himla mysigt! hur firar ni eran jul? :)




MALINHE - FOTOBLOGGEN!

hoppas du får/haft en fin kväll!

kramar! :*

2009-11-24 | 20:37:52 | http://malinhee.blogg.se/
Li

Jag älskar julen! Jag och min pojkvän ska fira jul hos mina föräldrar vilket jag tycker är mysigt! Hur ska du fira jul?



Kram

2009-11-26 | 23:50:03 | http://sweetieli.devote.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?