Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091116 - UpPdaTe

20:00
Godkväll på er!
Har ni har ni haft en bra dag? jag har haft ganska bra dag faktiskt. Förutom att det vart något missförstånd när jag kom till donken. De trodde nämligen inte att jag skulle dit idag. För det ringde någon mamma och sa att att hennes dotter inte kunde komma till praktiken idag och sa direkt at det var fel. För jag gick ju ut skolan i sommras. Så antagligen så hade personalen där på jobbet blandat ihop mig med en annan Malin. Så kan de gå ibland!

På tal om något helt annat så läste jag en artikel på aftonbladet att de ska det ska återskapa Big Bang.
Vi får väl se om jorden går under! varför utsätter det oss för sånt allvarligt? ifos så är det jäkligt intressant och veta hur Universium skapades. Men kan vi på människan ta redan på det? Rymden är en gåta.

2012 - filmen var jävligt bra iallafall. Tänk om det händer så i framtiden? om ca miljoner år. Man vet ju aldrig.



En bild ur aftonbladet. JÄTTE maskinen som ska återskapa Big Bang
"Det jättelika experimintet har även förföljts av rykten om att det kan vara början till jordens undergång"


fanny

"man ska inte leka gud"...vissa saker ä ju bara onödigt att leka me

2009-11-16 | 21:22:54 | http://banny87.blogg.se/
Anonym

kommentera&länka min blogg, förlj den gärna fråga vad du vill & jag svarar =)

fin blogg ♥

2009-11-17 | 07:31:23 | http://tojjsa.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?