Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091109

11:03
Hellu Hellu
sitter och lyssnar på Marit Larsen - if a song could let me go. Jätte bra låt! annars den här morgonen så gick jag upp sju för att jag o mamma skulle sjunga för min älskade syster som blir 18 idag. Mysigt! fick frukost på sängen och lite presenter och så där. Sitetr just nu på att syster ska höra av sig. Så hon, jag & Vicky ska åka till Olerys och ta en öl. HAHA, man fyller bara 18 en gång i livet! :) får passa på när man är ledig och allt...... Roligt ska det bli


så här såg vi ut för sju år sen

och nu till nu ser vi ut så här

Haha, ja tiden går fort när man har roligt!
(ursäkta min bullmage) :D

nu ska jag borsta tänderna, vi hörs senare.!
Puss!



Jennie

med mej r det fint. händer idag?

kram

2009-11-09 | 13:16:14 | http://jennsiii.blogg.se/
Ashkin

Det blev oavgjort, 1-1 :)

2009-11-09 | 16:10:18 | http://ashkin.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?