Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091106


Hellu Hellu!

Har precis kommit hem ifrån Emma & Björna. Var trevligt att få vara hemma hos dom. De hade lagat tacos lagom till jag kom till dom. Mysigt! Matilda & Jacob var också där ,trevligt! vi kolladel ite på idol och sen spela spel. Jätte trevligt.
Men tyckte det var tråkigt att Rabih åkte ut. Visst kanske han inte sjunger bäst. Men jag gillar hans personlighet. Han verkar så gå, och så blir man så ler man så fort man ser honom le. Jag kommer faktiskt sakna honom i programmet.

Nu blir det att tvätta bort sminket o bortsta tänderna för att sedan lägga sig. Jobb imorgon. Ångestångest. Men så är det!

Hoppas ni har haft en bra kväll!
puss!



Jennyh ♡ bor på Malta!

Mysigt med tända ljus :)

2009-11-07 | 20:40:31 | http://jennyh.myshowroom.se
JONNA

sv: haha ja! : )



allt bra ?

2009-11-07 | 20:59:27 | http://joonnaak.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?