Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091105



13:22
Hejsvej!
Har egentligen inget att berätta just nu. Men ska försöka skriva något iallafall. Ska väl snart fixa något att käka. Magen börjar kurra lite. Ska väl först fixa lite i köket ser inte så trevligt ut. Massor med disk och lite skit överallt. 

Egentligen ser det inte så farligt ut, men jag är ju en person som tycker om att ha ordning och reda!


Och så här ser det ut just nu, mycket finare och trivsmare! :)


Städade även i badrummet men det tog jagi nte kort på ;) haha. Nu blir det att hänga upp tvätten och sedan äta lasagne! hörs lite senare!


Veronica Berggren

lasagne är SÅ gott !!

2009-11-05 | 13:38:06 | http://veronicaberggren.blogg.se/
Veronica Berggren

sv: hihi läget annars då? :D

2009-11-05 | 14:10:05 | http://veronicaberggren.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?