Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- Dag 132, Skoldags!




Hellu Hellu!

Sitter här och lyssnar på Mika - Happy Edning, en väldigt fin låt om får säga det själv :) annars så sitter jag och blir suktad över se Elis i cam, han käkar våfflor med grädde och jordgubbar :D snacka om att man blir sugen. Det är ju våffeldagen idag, men det har inte blivit någon våffla idag för mig. Tycker egentligen det är konstigt att man har vissa dagar då man äter något speciellt, lixom semledagen/kanelbullens dag, och våffeldagen. Varför har vi det egentligen? ska nog ta reda på det någon dag. 

men men, idag så åkte jag ner direkt till stan efter på praktiken för att möta upp Anna eftersom vi skulle till gymmet och träna, individuellt den här gången, idag så spenderad jag hela tiden på rullmaskien, jag gick i ca 57 minuter och hade bränt ungefär 450 kalorirer, & jag hade bestämt att gå rakt takt tills kaloirer mättaren stog på 500. Men det gick inte för att jag var så klating så jag råkade komma mott stop knappen :/ snacka om surt! så då började om från början, så hann köra i åtta minuter sen så hände det igen... haha! träligt värre! så jag gav upp... men som du är ska vi dit imorgon då ska jag fan gå tills jag har bränt 500 hundra....jag svär! ;)

men nu ska jag gå :)
Tjollahopp!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?