Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Jullov

Tid: 21.00
Datum: 1 Jan 2009
NYÅRSDAGEN!

Hej alla!
Så blir det första inlägget för i år då, om några dagar så har jag haft min blogg i ett år :) gud så tiden går snabbt. Tänkte inte göra dettta inlägg så långt. Idag så har jag bara vart hemma och tyckt synd om mig själv eller tycker fortfarande det. Har svin ont i ryggen :| vet inte varför. Började inatt innan jag skulle gå och lägga mig, kom ju hem ungefär halv 3 och så har ryggen forsatt att värka. Så jag har inte kunnat gjort så mycket, vart mest sittandes här. Jag hoppas att det känns bättre imorgon, för vem vill ha en rygg som "hugger"? inte jag iallafall :(. aja finns inte så mycket jag kan göra än att vänta och hoppas på det bästa....

Men nu ska jag prata om mina smärtor inte, utan nyårsafton det började med att jag o pappa hämtade upp Emma ungefär vid halv sex för att åka hem till Matlda i ektorp. När vi kom dit så hade hon gjort värsta mysiga. Dukat fint, med guld serpentiner och gjort ägghalvor med skagegörna på och till det så vart det självklart champange. Och sen så bjöd hon oss på tacos, vilket kalas vi hde kommit till. Sen efter det så började vi fixa ordning oss och sen började dricka, och dansa och så vidare, pratade ut om alla problem, vilket känns skönt. Sen så när klocksn var 10 i 10 så tog vi bussen ner till stan och då var vi tvungen att splittras, jag&Emma skulle til Deli där Björna och m,fl var och Matilda skulle dra till någon killkompis vid badhuset, right? aja när jga & Emma kom till deli så var hela kalaset redan börjat. Mågna dansade på bordet m.m, såklart under kvällen så skulle det försås bli bråk. Men inget långvarigt bråk, men ändo. De lungnade ner sig som tur var (: jag, Emma, Björna & jimmy tog taxin hem ungefär vid kvart över två.



NYÅR! (:








Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?