Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091213


Hej Hej!
Satt just och kollat på mysteriet på greveholm eftersom årets julkalender suger. Så kollar på jag mysteriet. Det är mycket bättreo o spännande. Hihi! annars idag så har jag bakat pepparkakor. GÖTT! dom vart jätte fina. Egentligen är jag inte så förtjust i hembakade pepparkakor. Men degen är ju så gott. Någon mer än jag som håller med mig? Igår skrev jag ingenting här och det var för att jag hade lite och göra. Drog på krogen blandannat med syster och Vicky. Vi drog till hugo men den här gången var det inte lika roligt som förra. Lite tråkigt. Men kul att årets första snö kom igår. Så vi fick iallafall en vit lucia.

Här kommer det lite bilder fårn dagen och igår.
Hoppas ni har haft en mysig lucia.

















emelie

härliga bilder :D

2009-12-14 | 19:29:56 | http://emeliesplace.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?