Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090824



God förmiddag!

Sitter just nu på min fars dator, systeryster sitter just nu på min och lyssnar på Spotify hon spelar Nathalie Bedingfield - Wild Horses, väldigt bra låt! ska väl bara skriva ett kort inlägg här nu. Sen så ska jag väl fixa rummet lite, bädda rent i sängen och sen så ska jag & syster se på Wallander, den som gick på bio för ett tag sedan. Annars så har jag faktiskt legat ute och solat ett tag. Man ska ju passa på när solen skiner!

nu ska jag sätta punkt för fillfället.
Får se om jag skriver ett till inlägg ikväll!

Ha det så bra, pusspuss!

Här kommer det några vädligt gamla bilder:




Linda, Mamma, Anna & jag i dalarna år - 97


Jag i Rättvik.























































Så avslutar vi med den här bilden bilden är ifrån Thailand mars -08
will go back to.




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?