Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090808



Hejhej!
Gör inte så mycket förtillfället sitter nog mest och tar det lungt. Egentligen så har jag ingenting och skriva om. Men får väl försöka iallafall få ihop några rader. Idag så har jag, min syser & mamma & pappa vart på den där handledarkursen på Haga Trafikskola. Började 10.00 till 14.00. Snacka om segt och bara sitta och lyssna. Men skönt att få det klart. Så nu efter ca 2-3 veckor så får vi våra papper och se om vi är lämpliga att köra eller inte. Om vi är lämpliga så är det bara och och köra :) hihih...

Annars så har det vart jätte fint väder hoppas på att det ska bli fint imorgon med så man kan sola lite igen :) det är ju bara imorgon och på måndag det ska vara fint säger dom, sen så vänder det tillbaka till regn :( tråk! så nu kommer jag njuta lite extra...

Men nu tänkte jag sätta stop för idag, written more tommorow! :D




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?