Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090807




Hellu Bloggen!

Har precis vart med Emma, hon drog nyss. Vi har kollat på "Sannin eller Konsekvens" hehe sen så har vi ritat lite :) hehe kul! annars idag så har jag vart  i källbukten i Sankt Anna med Syster & Tina,  trevligt och komma iväg lite speciellt när har vart underbart väder!

Annars så har jag vä ingenting mer att säga förutom att jag är jätte trött och att jag ska gå lägga mig strax, ska ju på "handledarkurs" imorgon med syster, mamma & pappa. Börjar 10 och slutar två. STORT SUCK!

men nu ska jag sluta skriva...
godnatt!

föreste så var bion jätte rolig igår: :):)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?