Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

U.P.P.D.A.T.E.R.I.N.G


22.37


Godkväll

gör inte så mycket just nu, såg precis klart på Sherdil, köpte den utav Anna idag så tänkte att jag skulle sätta på den och glo på den eftersom det var så länge sen sist, köpte två andra filmer också utav henne "House of Wax och Bring it on" en blir förhoppningsvis fler filmer att köpa eftersom du har två påsar till med filmer, ska bli intressant och se vad hon har att erbjudna.

Annars idag så har jag inte gjort så mycket, damsugat & tvättat golvet, duktig jag känner mig! ^^  Vakade ju halv tio idag, tidigt för min del. Men egentligen så var klockan halv elva, vi ändrade ju om till vintertid inatt.

men nu ska jag nog borsta tänderna och sedan krypa ner i en nybäddat säng, måste ju lägga mig tidigt så man inte är så trätt imorgon bitti, jag, mamma & anna ska ju till Ullred imorgon :) ska bli kul! hoppas jag hittar det jag behöver bara :)

godnatt!
Puss




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?