Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

.U.P.P.D.A.T.E.R.I.N.G.

Hellu.

Har precis kommit ut ur en jätte skön dusch, älskar doften av nytvättat (: plus ansikt spa. Ska väl snart börja smörja in mig med Dove "Beauty Body lotion - cucumber & green tea fragrance" Den luktar så härlig (: men skall väl skriva ett par rader här först tänkte jag.

Egentligen har jag ingenting och berätta, praktiken gick skit fort idag, kanske för att jag fick stå vid det jag tycker om som är hygien atriklarna, har ingen aning varför jag tycker om att vara där av alla ställen på öb. Kanske för att jag är en skönhet kanske? ;) haha nevars. Men är glad för att denna dag gick fort.

När jag kom hem som var ungeför tio över 4 så slog jag på tv:n för att se på Top model, ganska roligt program. Vet inte varför jagh ar börjat följt det nu.

& annars så har jag ätit, suttit här, tagit det lungt... o imorgon är det fredag gud så skönt, är glad över att veckorna går så fort ibland. Undrar vad som sker imorgon, om det blir en lugn hemma kväll lr om det blir att festa med tjejerna.
Återstår att se...

Have a good nigt!

Malin/





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?