Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

.H.Ö.S.T.L.O.V!


22.34

Godkväll!

Nu är jag hemma igen, kom hem för ca 1 o halv timman sen, har ju vart på ullared hela dagen idag, kul! men ändo jobbigt, var dö mycket folk! men hittade massor med prylar ändo, från underkläder till ljus, skit kul! allt mitt gick på 1140 kr, rätt så skapligt ändo. Blir inte så långt inlägg idag, är så trött gick upp halv sju idag, eftersom vi skulle åka runt 08.00.
Men det var bra dag, en bra start på höstlovet!


men nu ska jag krypa ner i sängen, godnatt!











på väg hem, gick snabbt med bra musik & mkt sång ;)


Sen efter halva biten, så stannade vi vid brehud, snacka om att det var kallt :O :/
rena rama hösten, man ser att syster fryser? :P hehe <3







Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?