Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

.H.Ö.S.T.L.O.V.

21:43

Denna dag började med att jag vakande av Anna gick upp för att ta in topps där uppe och då var klockan 08.00 ungefär Skit tidigt, försökte somna om men halvsov. Sen när klockan var 09.00 så gick jag upp. Sen så åt jag lite mat, duschade.Sen runt kvart i ett så gick jag o Anna till Henkes lägenhet för att Anna skulle hämta sina promenadskor. Eftesom vi skulle gå runt strömmen, vid vissa tillfällen så var det jobbigt men gick ändo. Kom hem ca kvart över 2. Då bytte jag kläder och sminkade mig och åt tacos, sen så kom Matilda och hämtade upp mig (hennes mormor) för att vi skulle in till stan och fika, trevligt! (: fikade på Coffiehouse, vart en te och en chockladboll sen så gick vi till BR för att kolla om de hade något bra till Halloween skulle kolla vad man kan vara för något på fredag vart bjuden av Sanna idag att komma till deras Halloweenfest på fredag, ska nog vara en häxa! (y)  tänkte att Matilda & Jossan kunde komma dit också, men det gick inte tyvärr :/  aja sen så gick vi till HM jag skulle köpa en födelsedagspresent till Anna eftersom hon fyller nästa helg 17 år vart en mascara och en ansiktmask :) hiihh!  sen så drog vi hem till matilda, satt vid datorn o lyssnade på musik och målade naglarna, trevliiigt. kom väl hem vid halv åtta ungefär, då satte jag mig vid tv:n och täknkte kolla på "Rosabandet -galan" som är fortfarande undrar hur mycket de får in :D bra att det har såna här program!

ska väl gå och lägga mig efter detta tror jag, är skapligt trött! och imorgon så ska mna träffa Ems! :)
Vi ska till Partaj och kolla om de finns halloween grejer där, sen lite senare på kvällen så ska jag hem till henne o B.
dricka vin & hon ska sminka mig (:great!

men nu säter jag punkt, skriver mer tommorrow!
kiss, godnatt!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?