Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

DAg 49, Skoldags!


22.57
Hej fredag kväll!

Sitter och gör absoult ingenting, sitter och snackar med ngn kille ifrån Uppsala, han undrade precis vad jag hade på mig (han ser mig i cam) annars så såg jag precis på idol - idag var det det Loluo att åka ut, trist. Men vart förvånad över att Anna hängde löst, skumt! aja hade tänkt att jag skulle kollla på eftersnacket med, men precis när det idol var slut så vart tv:n grå, är väl någon kabel som har åkt ur kan jag täna mig, men orkar faktiskt inte bry mig om det just nu, får väl se det via datorn istället, det går ju också men den Katrin fick ju behålla jobbet, fy fan.

Annars idag så har jag bara vart hemma, skulle ha betalat resan idag, men Emelie kunde inte, så jag, Emma & Becka ska åka förhoppnignsvis på onsdag ändo utan Emelie. Ska försöka boka på måndag, men då är jag ju inte hemma. Så kommer ge pengarna till Emma på söndag lr något. Men helt ärligt så tror jag inte det kommer bli något, tråkigt men sant. Skulle ha passat så bra bara med höstlovet och allt, på tal om det fan vad skönt.

men nu täntkte jag sätta punkt, kiss!

Lika tråkigt varje gång, men så är det i en tävling, hon ska vara glad & stolt över att komma så här långt.
Men visst är det surt, inte för att jag tyckte hon var så bra ikväll. Men trodde att mer Sepideh skulle åka ut.
men men, hoppas hon åker nästa vecka :D




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?