Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 44, Skoldags!



Godkväll.

Kollade precis på idol - eftersnack, var Yasmine som åkte ut idag, vilket bra på ett sätt. Men det värsta är att se hur ledsna & besvikna dom blir efteråt. Jag skulle ha gjort det samma om jag var med i en dröm och sen krossas den.
Det stog mellan henne och Robin. Men det dåliga är att den som åker ut ska sjunga en sista sång. Tror dom själv eller att man kan sjunga när man precis har "förlorat" idol? när man gråter och inte kan stoppa tårarna? FYFAN!

aja nog om annat idag har vart hemma mest i princp, har  börjat plocka undan lite böcker, filmer ifrån källaren.Ska juf lytta ner dit snart, höstlovet förhoppningsvis. Nu är ena bokhyllan tömd iallafall, är bara de andra tre kvar.Men det är ju ett steg på vägen. Annars idag så gick jag & anna en höst promenad runt skroten, var dö skönt.Förutom att i början när jag promenerar så blir så spänd i bena, så jag inte kan gå "power walk" vet inte vad det kan bero på, kanske inte stretchar?^^ det går ju över sen iallafall, det är ju bra. Så idag har jag iallafall rört på mig vilket är bra!

Annars så har jag inte gjort så mycket, drog aldrig till skolan idag ^^ kände för att vara lite fräck och ta lite ledigt! men en dag är ju inte hela världen :)


Annars så har denna dag vart slapp & skön, vart ingen utgång ikväll som jag trodde förbörjan.
Men men, finns en dag imorgon också :)

Nu sätter jag nog punkt för denna afton
Godnatt
//Malin


Hon har en fin sång röst iallafall.
en av de bästa i Sverige (: hon borde vara stolt!!
de var ju lixom mer en 1 personer som sökte!

:):)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?