Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 40, Skoldags!



Shulu!

Redan gått i skolan i 40 dagar, helt otroligt vad tiden går fort alltså. Det är ju bara bra, för om två veckor är det höstlov.
Ska bli så skönt, aja sitter vid min dator och sitter och snackar med ngn snubbe ifrån Norrköping, kul alltid kul att hitta någon som bor i Norrköping som man inte har träffatt förut. Ska väl snart gå ne till badrummet och borsta gaddarna och makeupen, sen lägga mig och sova.

Annars idag så har jag vart i skolan, har väl inte hänt något lustigt direkt, allt flött på som vanligt.
Individuella valet lika så, gjorde en dörrkrans, första gången jag inte vart nöjd med dekrationen
men det var väl för att jag var stressad antar jag men men.

Sen när vi slutade så drog jag hem och mc dondlas sen gick och träffade Ems, vi gjorde inte så mkt.
Var hemma hos Björna, gick till statil och köpte glass. mums! sen så satt vi o lyssnade på musik & sen kollade på youtoube & sen snackade vi om att kanske dra ut ihelgen, inte bara vi utan de andra brudarna också...

men nu ska jag nog avsluta detta kapitel
Godnatt!

// M
Hihih en vimmel bild ifrån otten i fredags,
jag, Sanna, Anna & Lollo och någon mer? (:
trevligt!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?