Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 36, Skoldags!



Tju!

Sitter i skolan just nu, har pecis käkat mat. Idag var det pasta sås och någon sås.
Var ganska gott. Nu ska vi snart ha handel och kommer ha det hela eftermiddagen. Slutar kvart över tre, då ska jag gå ner till stan för att möta upp Matilda, ska väl fika på Coffiehouse och
sen så ska jag kolla efter några leggins sen så blir det väl att kolla på en fin partytröja också som jag tänkte ha på fredag, hoppas att det fint någon billig, men återstår att se..

men nu ska jag sätta punkt...
skirver mera sen.

Kiss!


T.I. Ft. Justin Timberlake - Dead and Gone,
en väldigt bra låt!
kan sitta och lyssna på den om och om igen!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?