Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

.H.Ö.S.T.L.O.V.


Hellu!
Sitter här o snackar med Becka & millan på msn, nu är ju Matte och Becka tillsammans och Millan har inte kommit över Matte ännu, så hon skickar massa sms och skriver med honom på msn, & de vill tydlgen inte Becka med andra ord hon FÅR inte snacka med honoom, det där känner man ju igen som millan är nu var ju jag när Matte och Millan var tsm, så jävla jobbigt, hade värsta hatet mott millan då, men de var ju snart 3 år sen :O förstår inte hur tiden kan gå så snabbt.

Annars så gör jag ingenting förtillfället känner att det doftar mat :D ska bli gott är svin hungrig. Sen så funderar jag på att slå på en film, har inte bestämmt mig ännu vlken det blir, men återstår att se! sen lite senare så blir det att se repriset av "sining bee" sen därefter Andra Avenyn (: ska bli spännande och se hur Kitty är :D och sen så blir det väl att lägga sig i sin nybäddade säng (: för det är ju skola imorgon :| jobbigt! :( men men,  inte dröjer inte länge till tills jullovet är :D

men nu ska jag sätta punkt
skriver mera imorgon!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?