Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G.



Hej!
Klockan är förtillfället 19.57 o jag ska skriva ett hastigt inlägg för att sedan glo på dagens avsnitt av Andra Avenyn. Undrar hur det går idag. Annars idag så började dagen med att jag gick upp halv elva, för att sjunga för Anna. hon fyller ju år idag (: lilla gumman, 17 år. Hon fick ansiktsmask, & en mascara  av mig och av mamma o pappa, blommer, linne, strumpyxor, sen present kort. SEn så fick pappa present också eftersom det är fars dag idag också (: hihi, fick strumpor och parfym. När vi hade gett alla saker så gick jag ner på mitt rum och dammade lite, behövdes. Sen så åkte jag Anna & mamma till maxi för att handla lite saker till tårtan (: hihi sen gick vi även in på Hm, Weddins. Sen när vi kom hem så var det dags och göra iordning sig och göra tårta. Eftersom vi skulle åka ut och käka, vart på Atena, på kungsgatan, det var mys (: gott mat, och nu luktar jag säkert vitlök. Sen så åkte vi hem för vi skulle fika & anna skulle på present utav Johan & Anna, fick smycken & present kort (: och pappa fick även och mamma fick masages saker..


men nu är klockan 20.00 och jag måste rusa, skriver mera sen.
Puss!


   

   

   

   

 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?