Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080528 Onsdag


image102
Hej hej!


gör inte så mkt just nu, sitter vid msn och snackar med Hannabänni & MickePicke på msn (: sweet!
annars så har jag precis damsugat & dammat rummet. Behövdes verkligen, sjukt dammigt :O förstår inte, Aja annars idag så har jag vart på min praktik, nästsida dagen, tråkigt men ändo skönt (:  men idag så vart det ovanligt mkt o göra :D är säkert för att det år fint fint väder (: (Y) inte nått o klaga på. Så när jag kom hem innanför dörren så la jag mig direkt i solen (: jag älskar när solen värmer kroppen :D

men nu ska jag dra
Puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?