Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080504 Söndag



Shu kvällan!

Gör inte alls så mycket just nu, ska snart gå och fixa i ordning mig inför sängen. Dags att gå och lägga sig tidigt igeen då, skola tommorow :/ aja får väl se vad veckan har att erbjuda. Aja skönt o vart ledig i 4 dar nu, önskar att de var så jämt (: vad bra det skulle vara! (Y) yeeayeee. Idag så har jag gjort lite allt möjligt. Gick upp ganska skapligt, kvart i elva, helt okej tid att gå upp på. Då käkade ajg frukost, sen så vid ugnefär 13.00 så hängde jag med syster & mor till Bahus, för att kolla på tapet till Annas nya rum, brorsan har ju flyttat till eget. Vart en svart vitt, randig. Skit snyggt :D nu är det bara och sätta igång ;) sen så sprang vi in på rusta, skulle köpa lite tvålartiklar  (: behövdes verkligen :O man vill ju inte lukta skit :P sen så sprang vi in på willys. Behövdes lite ingredienser till tacosen som jag & anna skulle göra (: vart svin gott! sen när vi kom hem så började jag direkt med att göra en  blåbärspaj (: vart jätte god (: sen ungefär vid 17.oo så träffade jag Emman & kenny, hängde med dom & köpte glass på mc dondlas, trevligt trevligt (: skulle egentligen ha vart med dom o grilla nu, men tiden bara rann iväg, får bli vid något annat tillfällle. Annars så har min helg vart bra.


Fredag: Gick på stan med Matilda, kollade lite på kläder och fotade :D kuligt, senare på kvällen så träffade jag anna o henkes polare.
Lördag: Var hemma på dagen, men senare på kvällen så drog jag hem till kenny. Skulle dricka lite o så, vart rätt så trevligt, var jag, emma, kenny, dala, micke, Natah, Elin, Chrille, Malin, dover, Henka, Micke, Micke, Anna, ryda, Josan, Sofie, Matilda, Gurra m.fl (: var ett gänt alltså (: mycke trevlig kväll (: synd att Emma smög iväg ;) hööh!

men nu ska jag nog sätta punkt.

Ska förstås göra som jag alltid brukar göra, ladda upp några fräscha bilder .

Goodbye and have a nice day!

image86

image87

image88








Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?