Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080310, Måndag



- Siter och väntar på att Emma & Sofie ska sluta sin matte, så vi kan dra ner till bussen eftersom vi har IV, börjar halv två. Annars så har vi precis ätit lunch jag Diia, Jenny & Ida. Blir inte så mycket skrivet nu i skolan men skriver säkert mera när jag krm hem .

Hadtbra, så länge!!
kel// M


Nu är man tillbaka igen då :) sitter o lyssnar på Ellen & Perra - let is pray fick den förut av Gaz. förut :D jätte fin låt (Y). Annar så sitter jag o dricker grönt te :) gott! blir väl inte så mycket o skriva om egentligen. Gick bra på IV idag ialalfall, hade ett jäkla vägmärkes test. Men gick inte så bra direkt, men men, det är ju bra & se vad man behöver träna mer på :) hihi! är bara 4 dagar kvar tills man lämnar staden,o krm till paradiset :) längtar som faaan! känns inte verkligt. Men krm sakna alla här hemma. Mem är bara borta två veckor så . :) annars så har jag haft en bra helg, var ute o festade lite med Emma o co hemma hos kenny, vart trevligt :) åkte lite med bil med Björna också :) kuligt :D
kul & träffa mina pinglor också, Jossan, Tarro, Matilda & Angelka :) krm sakna er!





               Jag & Emma <3                



Jag o Tarro, min älskling! <3


image35
Jag o Kenny, haha!

THAILAND HERE WE COME!! < 3

image37


image30

så underbaart!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?