Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 28, Sommarlov!



Tjo mina läsare, (om man har någon) sitter och gör ingenting. Sitter & glor lite på bilddagboken & är online på msn, vad kul, eller inte. Finns inte så mycket & säga om denna dag, lika grå & trist som vanligt. Var lika mycke folk idag igen, kan bli lite långt tråkigt i längden, disk disk hela tiden ^.^ men det är ju bra att den stället är populärt ! hmm, finns inte så mkt mer o säga, än att jag känner lukten av nybakat ^^ syster har ju bakat kladdkaka, filmade henne då. Fy fan vad roligt.
Hoppas att den smakar.

Aja skönt att det är onsdag imorgon, vad dagarna går snabbt! :O får väl se man krm hitta på ihelgen förutom linköping med Tess, hoppas att det blir kalsa kul :) men det krm det säkert bli, har alltid roligt med henne, o så ska det bli roligt o träffa nytt folk för en gångs skull :) men får se vad som sker på fredag, skulle vilja träffa Danne&Alex, men Danne ska väl träffa Natta, fick reda på igår att han gillade henne, sen förr förra veckan :/ kul för han att hitta någon att tycka om, värre för mig! men men, förstår aldrig att jag aldrig lyckas hitta någon kille som blir intresserad av mig :/ TYPISKT! men men, kommer iallafall inte sluta umgås med han iallafall. Kanske blir något i framtiden? :)

men nu ska jag sätta punkt.
Puss & kram // M


jag & syster, midsommaren 2oo5.
<3 <3 <3





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?