Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Var ett tag sen nu...

........ Sen man skrev här, har inte haft lust & ork att skriva här. Men du ska jag nog skirva lite tänkte jag om vad
jag har gjort i helgen ^^ Igår så gjorde inte så mycket, på förmiddagen, drog på stan en sväng med syster. skulle köpa lite grejer på H&M, lös ögonfransar bland annat. Sen så svängde vi förbi donken, skulle köpa hamburgare ^^ hihi. Sen när vi kom så käkade vi igen, sen senare på kvällen så drog jag, Emmadavidsson, &Anna till kenny för att dricka lite öl och spela lite öl spel =) trevligt. kom ju några stycken dit, Emeliekarlsson, SofieThyr, Henkenöjd, och så vidare, aa det gamla "enebygänget" helt enkelt :P trevligt! drog väl hem någon gång runt 00.00 vart något trött och upplåst i magen :S 
Festade ju i fredags med med Matilda, Johanna & Tarro, först så var vi i ektorp hos någon av krilles kompisar i ektorp. Var väl där till halv tolv sen så träffade vi Gurra & Jocke så då drog vi till lucky7. Var väl inte där så länge, kanske i en timma lr nått kanske. Ganska kul kväll iallafall =)

Det var nog det jag har haft för mg ihelgen, får väl se hur det blir nästa helg, om det blir NYKÖPING lr ej =)
skulle vara kul.

Men nu ska jag äta kebabtallrik, pusshej

412565-6
Hos Kenny, jag & Henke




Hos Lina i ektorp =)
Hos Linda i ektorp, Jag, Matilda, Johanna & Tarro, yeeah (Y)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?