Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Söndag



Yes, sitter här och snackar med några på msn ska väl snart lägga mig och sova tror jag. Skola imorgon ju  :/ men blir säkert ovanligt roligt, vi har ju frilufsdag imorgon, först så ska vi se klart på den där "judar" filmen, sen så ska vi ha tips promendag, sen åka ner till vilbergen och köra bowling =) kul. Aja annars idag så har jag inte gjort så mkt, har kollat på en till film av Harry potter med syrran. Hon & jag var ju själv hemma, farsan & bror åkte ju upp til Västerås för att hämta mor. Hon åkte ju upp dit ifredags =) så det var ganska skönt o vara ensm hemma ett tag iallafall.. Finns itne så mkt och säga mer..

Pushej




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?