Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dags för en ny blogg!

image2

Hejsan ^.^


japp, det är dags för en ny blogg tänkte jag. Är så trött på lunarbloggen ^^ blir väl att skriva här framöver. Ska försöka med det iallafall. Gör typ ingenting så jag tänkte att jag skulle blir medlem här och skriva lite shit. ^^ . Är inloggad på msn också. Men inte så många som är så sociala. Så jag tror jag snart loggar ut och går & dejtar kudden. Men ska skriva lite här först. Idag så har jag inte gjort så märkvärdigt. Gick upp halv tolv, käkade frukost och gick in i vardagsrummet och fastnade vid en film på Canal +. Sedan så kom farsan hem ifrån Linköping. Han har ju operaret knät så nu går han och haltar typ, men det är ju bara för tillfället liksom =) hihih. Sen efter några tim så kom syrran hem, då umgicks jag med henne ett tag, vi satt i hennes rum och sjöng karoke på datan, sjöng massor av hits med Groove Coverage ^^ riktigt bra! 

just de ja, nu har ju snön också kommit :/ whatafuck :D haha ^^ hoppas snön försvinner fort, vill ha sommar sommar! men får ju en liten mini sommar, åker ju till Thailand den 14 mars ^^ ska bli så jävla härligt och en riktigt upplevelse =)

men ska nog sluta skriva nu, börjar få ont i fingrarna :P hahah nevars ^^ men börjar bli trött.

kanske skriver mera later ^^
pussiiiii (K)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?