Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Vaccion spruta.

412565-12
Vit sippor :D längtar till den tittar fram, det är ett bevis att våren är kommen : ´)



Yes
var iväg förut och tog sprutan med mor, far & siiis. Ska ju åka snart till Taii =D skönt o få veta att man har tagit den nu :) men ska ta en till spruta den veckan vi åker dit :) ska bli så kul!!  Slippa allt ihop här hemma och bara få koppla bort allting. Efter sprutan så gick jag o mamma hem till pryssgårn, skönt o få röra på sig, fastän jag gick hem
ifrån skolan (gick av vid haga) vill verkligen nå mina mål. Att gå ner kanske 10 kilo till nästa sommar =). Måste jobba på det. Annars så har dagen sett ut som vanligt, började med förjuptning (turism) och slutade med IV. Jag, Julia & Emma gick dit idag, för en gångs skull =) var ju så härligt väder ute :D wieeee! äkta vår känslor, me like! (A). Längtar bara tills den riktiga våren är här. Men var härligt att höra fåglorna =). Aja på IV var väl inte så jobbigt idag egentligen, slutade 45 min tidigare :) snäll gubbe vi har =) haha!  aja annars så har jag väl inget mer och berätta, fyller ju år snart :) på tors, 19 ett steg näramre 20 :D wiee!

men nu ska jag nog dra mig .


Puss puss :)


412565-13
Snart får jag pröva med denna bok också :)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?