Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Tisdag

Hej, satt mig precis här. Har nyligen sätt på  bygglov, förstår inte hur fint de kan göra faktiskt =) när jag flytter hämifrån så får de komma och designa :D haha! anmnas gör jag imte så mkt, sitter & snackar med Angelika & Patrik på msn, trevliga individer :) hihih, annars så har det väl inte hänt så mkt, var ju rätt sen dag i skolan så är ganska trött, men gick på stan med Diia efter skolan, fick mitt lilla ryck, att jag ville gå på stan & shoppa kläder, speciellt när man vet att det är rea på "New Yourker" tog kanske 7 plagg l r nått in i provhytten, men bara en av 7 som jag vart "kär" i. kostade hundra på rean och skulle egentligen ha kostat 149, snacka om fynd :) så det blev de, får väl se ifall ajg köper något av det andra plaggen, någon annan dag. Men sen så gick vi till Gina och skulle se om det fanns något fint som dom hade fått in, men såg inget fint, men sen så kom jag på att jag tjatade om att jag ville ha bruna tights, så tog ett par, sen så såg jag gråa också, så då ville jag pröva den med, men den fanns i bara storlek m, men Diia frågade ifall det  Fanns large, men det fanns det inte, så då tog jag båda och gick in & prova. Båda satt skit bra. Så jag tog båa fastän de gråa vart en storlek mindre :P höhöh!

Annars så finns det inte så mycket o berätta, så ska väl snart lägga mig & Sova :) är så trööööt.  Skönt o veta att man kan sova till åtta imorgon :) har ju praktik.

men nu slutar jag, pussiiiiitja





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?