Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Olika

me and tarro =)


LITE KORT OM HELGEN
=)



Sön: Japp idag så har jag inte gjort ett piss, skulle ha dragit ut ocb gått med Angelica men tyckte inte vädret var så bra så vi sket i det. Så jag har bara vart hemma. Suttit här Bl.a, bäddat rent min säng =) ska bli så skönt o få krypa ner i sängen när det väl är dags, känner mig ganska trött nu faktikst om jag ska vara ärlig. Men ska vara uppe ett tag till. Såg ju precis på " Se Upp För Dårarna " med mamma, sofie, & systrai. Annars så finns det väl inget o säga om idag. Men imorgon är det måndag, och det betyder nu vecka,m suck ^^ men får väl stå ut. Har ju sportlov sen :) ska ju ta vaccion sprutan imorgon också :) hatar sprutor men det går väl, är ju så duuuukitg :D haha ^^



Lörd: Då sov jag ganska länge, kanske till halv tolv lr nått maybe. Gjorde väl inte så mycket under dagen, gick ut gick med morsan, vi gick runt skroten :) skönt & få röra på sig lite. Annars på kvällen var jag bara hemma. Kollade på melodifestivalen med far. Det började ju igår, kul Amy kom vidare till globen den 15 mars :). Men var ju inte så bra bidarg igår faktiskt. Hoppas det är något bättre nästa helg :) me hope! sen efter de, så kollade vi på en film som min far hade fixat =) på mig, anna m.fl. Många minnen!


Fre: Gick ju till skolan som vanligt. började kvart över 10 till halv tre, då hängde jag med Emma på stan ett tag. Skulle köpa ett halsband som skulle vara åt Tess, men var onödigt att jag köpte, sket ju sig i lördags.Mem men. Tar det själv :) aja sen så träffade vi nåra folk vid gottoteket, Nicke bl:a . Sen när jag skulle dra til spårvangen så träffade jag matilda :) hehe, kul o se dig gumman. hon skulle till praktiken o jobba. Men hon behövde inte. Så då frågade hon mg om vi kiunde gå på stan o kolla kläder. Vi gick till Newyorker. Var ju rea där, 150 kr för jenas? :O o så fanns det toppar för 49 kr. Vart skit sugen på att handla :O men har man inga pengar så har man inte. Sen så gick vi till Coffie House för att vi skulle dela på en Toest :D så jävla gott :) hihi, sen så frågadegick vi runt och frågade om sommarjobb, Matilda ville söka :) till sommaren. Meng ick ej så bra. Anten så får man ej har piercingar lr att det inte behlvs nåra som arbetar på sommaren. Sen så kom Angelica :) sötnos! så då gick väl ett tag till på stan. Sen så drog vi  tll matilda, var väl nåra timmar. Sen så gick vi ner till pizzerian för att matilda skulle käka :) hiih, sen å drog vi till haga, dit Alex & Jeppe var. Sen efter ett tag så kom Tarro, Jossan, Malin & Hanna.  =) kul som fan att vi sågs iallafall :D alla tjejer =) men synd att tarro vart så onykter :/ var väl inte där så länge vqr så trött.




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?