Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Jullov. Juldagen/Annandag jul.

Tid: 00.23
Datum: 25/26

Hellu.
Andledning till att jag har skrivit Juldagen/Annandag jul är för att jag inte har uppdaterat något. Har inte orkat skrivit något ikväll plus att jag kollade precis klart på Pirates Of Carribean - Sjömans kista på tv4. Den är så bra (: och så var det så länge sedan jag såg den, så passade på nu när jag hade tillfälle och allting. Annars idag så har jag inte gjort så mycket.
Har inte haft ork till att göra någonting, plus att det inte finns så mycket och göra. Mamma åkte ju till mormor och morfar  igår (Torsdags) vi ska ju till dom imorgon över dagen bara, hoppas vi inte kommer hem så sent bara, ska ju ut på krogen direkt med Emma :) lr Mikaela och Jenny, men återstår att se.

Men nu ska jag dra ska upp tidigt imorgon.
Pusshej.





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?