Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Jullov

Tid: 22:45
Datum: 30 Dec
Brorsan 22 år (Y)


Godkväll!
Sitter och gör knappt ingenting just nu, sitter och snackar med tre killar på msn, Pelle/Henke & någon ifrån Nyköping. Annars så sitter jag och lyssnar på SPOTIFY. Har inte suttit vid datorn så mycket. Har kollat på Eldsjälvgalan på tv4 där man kunde vinna resor åka utomlands 5 år i rad :O snacka om att man blir avis på den som vann den. Jag skulle bli så lycklig, så det sved i hjärtat. Sen ikväll så har vi vart hos Johan & Anna, han fyller ju år idag, så vi satt där och mumsa i oss tårta och annat mums.

Och tidigare idag så har jag vart på stan med Emma & Matilda, jag kom till stan ungefär vid 10 i två som berkäkat (jag promenerade) jag & Matilda gick direkt till Coffie House för att invänta Emma, hon kom ungefär kvart över två. Så vi satt där ett bra tag, snackade om himmel och jord :) sen så var vi på jakt efter en klänning till Emma som hon ska imorgon. Men hittade ingen? återstår att se imorgon :D

Jag ska fira min nyår med Middag hos Matilda, kl 16.00 sen så ska jag & Emma dra vidare till Dehli. Hoppas på att det blir ett bra slut av detta år. Men vill inte ha så höga förhoppningar, vill ju inte bli lika besviken som jag vart förra året.

Men nu ska jag gå.
Puss!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?