Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G

Tid: 19.54
Datum: 14 December
Tredje Advent

Hellu Hellu!
Gör inte så mycket just nu, har precis tvättat bort ansiktsmasken som mamma köpte till mig o Anna förut och så kom hon hem me WII spelet :D kul :) så senare ska jag o mamma spela bowling på Wii alltså :) Johan & anna kom hit för en stund sedan, ska väl adventsfika :) mys! för övrigt idag så har jag bakat ut pepparkaksdegen :) hoppas de blir goda.
Innan det så kollade jag och Anna på Tom&Jerry, "pengar är så underbart ord" haha, Anna är ju sjuk :( så vi mös lite i mitt rum :) alltid trevligt!

men nu ska jag gå, skriver mer imorgon efter jag har träffat Matilda & Emma.
Puss!






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?