Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 80, Skoldags!

Tid: 18.19
Datum: 17 dec

Hellu Hellu!
Satt precis och kollar lite på beställnings sidan av student mössor, kläder m.m. Var nämligen och prövade mössorna i dag i skolan, kul! men svårt och välja men har kommit fram att det ska stå Handel och årtalet på framsidan. Blir säkert nice. Ska också köpa lite annat stuff, blandannat tjejpaketet då man får visselpipa, skampange glas, trosor hiih.  Så det kommer ju gå åt lite money, men man tar ju bara student en gång i livet. Annars idag så har vi bara haft utvärdering så vi fick sluta kvart i elva, sköönt då gickjag hem och slog på Svanprinsessan & sen Den otroliga vandringen 2 :D roligt! Mår ju inte så där jätte bra heller, har blivit smittad av Sis! dumma unge ;)hoppas att man mår bra till julafton iallafall.

men nu ska jag gå.
Pöss!








Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?