Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 76, Skoldags!

Tid: 21:09
Datum: 11 December


Hej Hej :)
Sitter just nu på High School musical från det nya programmet som jag fick av Sanna igår kväll. Är ett musikprogram, alltså ett program som jag kan lyssna på vilken musik jag vill, direkt utan att ladda ner den, sjukkkt bra! :D tacktack!
Annars så kollade jag just på "Du är vad du äter" så bra program! Nu ska jag fan börja med min VIKT! på tal om det var ju på  gymmet idag, på Yogan, inte min grej! men var kul att pröva det :) men imorgon så ska jag Anna köra hårt som vi gjorde igår, eftersom ajg slutade så pass tidigt så ska vi dra direkt när jag har slutat :) vid kvart över ett, så snacka om att det krm vara lungt imorgon på gymmet :)

Annars idag så har det sett ut som vanligt på praktiken Marie Louise kom & besökte, hon ville kolla hur jag hade det o så.

Men nu ska jag gå, puss!
skriver mera imorgon, ska försöka iallafall (a)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?