Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 74, Skoldags!

Tid: 19.22
Datum: 9 december


Hej Hej!
kan direkt tala om att det inte blir långt inlägg idag, är så jävla slut efter första dagen på Gymmet idag, jag & Anna var nämligen på Athena idag, ska nämligen börja gymma där, skit bra ställe alltså, eftersom vi inte hade vart där någon gång så fick vi en gratis vecka + en som förklarade alla maskiner :) o det säger man ju inte nej till. Sen när hon hade förklarat färdigt så satte vi igång med träningen, ska dit imorgon också, fast då ska vi på Spinning :) kl 18.00 bra! :)
måste passa på när det är gratis vecka o allt :) men får se om vi köper ett 10 kort sedan.

Det var så skönt när vi kom för då var inga personer där, så jag & Anna hade salen för oss själva i 2 timmar,. innan det krm några tjejer :) skönt! vi skulle ändo dra då så det gör ju inget :)

men nu ska jag gå.
skriver mera imorgon!
Puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?